Jatkuva tuki ja kasvu

Tavoitteemme on, että tarjoamamme asiakaspalvelu ylittää odotukset. Se onnistuu asiakkaan varastoratkaisun läpikotaisin tuntevan tuki- ja huoltotiimimme ansiosta – ja tiimi osaa myös kertoa, miten ratkaisun avulla saa mahdollisimman paljon lisäarvoa.

Tukitiimimme on yksi monista Element Logicin asiakkaalle tarjoamista hyvistä eduista. Tiimi voi antaa tukea verkon kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, olipa kyse sitten AutoStoresta, ohjelmistosta, hallintajärjestelmistä, järjestelmän määrityksistä tai virheiden korjaamisesta.

Autamme asiakasta kasvamaan

Meillä on myös oma teknikoista koostuva huoltotiimi, joka auttaa ylläpitämään ja käyttämään varastoratkaisua mahdollisimman tehokkaasti. Toimimme ennakoivasti ja tarkkailemme jatkuvasti mahdollisia parannuskohteita kaikissa asiakkaidemme ratkaisuissa, sillä tällä tavoin pystymme auttamaan asiakasta kasvamaan.

Lisäksi teknikkomme suorittavat paikan päällä ylläpitotoimia ennalta sovittuna ajankohtana päivittäisiä toimintoja häiritsemättä. Asiakas saa halutessaan joka kuukausi palvelutasoraportin, jossa käsitellään yksityiskohtaisesti AutoStore-ratkaisun tilannetta.

"Varmistamme asiakastyytyväisyyden käyttämällä asiantuntevaa tiimiä, joka koostuu omista huoltoteknikoista, tuesta, ohjelmistosta ja logistiikan ammattilaisista. Pystymme toimimaan tämän vuoksi ketterästi ja tarjoamaan apua heti. Lähtökohtanamme on kehittää skaalautuva ratkaisu, joka kasvaa asiakkaiden mukana ja josta on asiakkaille hyötyä. The Element Way -toimintatapa tarkoittaa juuri tätä."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norway