Ihmiset ovat olleet paljon kotona pandemian vuoksi, minkä seurauksena verkkokaupankäynti on kasvanut – niin myös Booztin osalta. Verkkokauppayhtiö, jonka pääkonttori on Ruotsin Malmössä, on kasvanut valtavasti viime vuosien aikana. On tavallista, että yritykset jatkavat AutoStore-ratkaisun laajentamista, sillä järjestelmä on erittäin skaalautuva. Asiakkaiden ostotapojen muutosten vuoksi Booztin on nyt valmistauduttava tuleviin ruuhkahuippuihin – etenkin ennen mustaa perjantaita ja joulua.
Booztilla tulee olemaan taas maailman suurin AutoStore-varasto
Järjestelmän uusi laajennus sisältää jopa 180 robottia, 210 000 laatikkoa, 43 keräilyporttia ja toimitusvirran. Tämän asennuksen myötä Booztilla tulee olemaan taas kerran maailman suurin AutoStore-asennus.
Kokonaisratkaisu on vaikuttava: siinä on 673 robottia, 719 000 laatikkoa ja 205 porttia.
Asennustyö ei keskeytä päivittäisiä toimintoja, ja Boozt voi toimia täysipainoisesti koko laajennusprosessin ajan – ja pitää tällä tavoin asiakkaille antamansa lupaukset.
– Mahdollisuus olla aina yhden askeleen muiden edellä sekä varmistaa voimakkaan kasvun ja hyvän asiakaskokemuksen jatkuminen myös kasvuhuippuina selittää, miksi Boozt ja Element Logic keskustelevat jatkuvasti AutoStore-ratkaisujen laajentamisesta.
Kasvun ja asiakkaille annetun 1–2 päivän toimituslupauksen vuoksi meidän kannalta on erittäin hyödyllistä, että prosessi on sekä nopea ja että sitä voi skaalata käynnissä olevien toimintojen aikana, kertoo Jimmy Duholm, Warehouse Director, Boozt.
– Boozt menestyy hyvin, ja onkin jännittävää ja ilahduttavaa nähdä, miten yritys kasvaa ja sopeutuu. Teemme kiinteää yhteistyötä ja keskustelemme avoimesti pitkän aikavälin suunnitelmista. Tällä tavoin oikeat laajennukset voidaan tehdä oikeaan aikaan, toteaa Marcus Rasmusson, Aftermarket Director, Element Logic Sweden.